Vastgoedmanagement

Nienaber Vastgoedmanagement is een middelgrote vastgoedmanagementorganisatie die sterk is vertegenwoordigd in de regio. Ons team van ervaren, professionele medewerkers spant zich tot het uiterste in om het vastgoed voor onze opdrachtgevers zo goed mogelijk te managen. 
Met professioneel vastgoedmanagementsoftware, en internetportalen voor onze opdrachtgevers, ondersteunen wij op alle gebieden van vastgoedmanagement. Tot de kerntaken behoren de begeleiding van onderhoud en renovatie, administratiebeheer, verhuren van vastgoed en huurincasso. Dit doen wij voor woningen, winkels, kantoren en bedrijfspanden, voor opdrachtgevers als institutionele- en professionele vastgoedbeleggers, particulieren en VVE’s.
De kerntaken van Administratie beheer zijn:
  • Huurincasso;
  • Debiteurenbeheer;
  • Opstellen huurafrekening en  service- en stookkosten afrekening.

De kerntaken van Technisch beheer en ondersteuning:

  • Klachtenafhandeling  en klachten registratie van huurders;
  • Periodieke opname van vastgoedobjecten;
  • Aanvragen en beoordelen van offertes;
  • Opstellen van een Meer jaren onderhoudsplan MJOP;
  • Algemeen advies.

Commercieel beheer en ondersteuning:

  • Verhuur van vrijgekomen woningen, winkels, kantoren en bedrijfsobjecten;
  • Jaarlijkse huurprijsaanpassingen;
  • Advisering in het kader van optimalisatie van rendement.

VVE BEHEER

VvE, Vereniging van Eigenaren

Naast onze vastgoedmanagement tak zijn wij zeer  actief voor een groot aantal Verenigingen van Eigenaren in het Gooi. Dit doen wij voor bijvoorbeeld appartementencomplexen, parkeergarages, winkelcentra en bedrijfsunits. Het beheren van deze VvE is een flinke klus die eigenlijk beter bij een VvE-specialist kan worden neergelegd. Goed VvE-beheer is een vak apart, een vak dat wij gelukkig goed verstaan.  
Met professioneel vastgoedmanagementsoftware, en internetportalen voor onze opdrachtgevers, ondersteunen wij op alle gebieden van VvE-beheer. 
Als onafhankelijke VvE-specialist kunnen wij u al het werk uit handen nemen. Van financieel-administratieve taken tot het opstellen en bewaken van onderhoudsplannen, en van juridische- en bestuurlijke zaken tot het begeleiden van groot en klein onderhoud. Zo blijft het complex in optimale conditie zonder dat u naar het beheer hoeft om te kijken. 
De Kerntaken voor Administratie;
  • Agenda en aanwezigheid Algemene Leden Vergadering
  • Notulen Algemene Leden Vergadering
  • Tijdige verzending documentatie Algemene Leden Vergadering
  • Afhandeling dagafschriften
  • Afhandeling facturatie
  • Incasso
  • Betalingsherinnering / aanmaning
  • Deurwaarder / incassobureau
  • Wijziging voorschotbijdrage

De kerntaken voor financiële zaken;

  • Begroting
  • Liquiditeitsprognose actualiseren
  • Jaarrekening
  • Controle kascommissie
  • Elektronische betalingen

De kerntaken technisch beheer;

  • Afhandeling dagelijks onderhoud Contract onderhoud
  • Offerte aanvraag en beoordeling leveranciers
  • Bouwkundige/installatietechnische inventarisatie
  • Behandeling schadegevallen
  • Planmatig onderhoud
  • Begeleiding uitvoering planmatig onderhoud
  • Offerte aanvraag planmatig onderhoud

Bent u benieuwd hoe wij onze werkzaamheden uitvoeren? Wij  brengen u graag in contact met een andere bij ons in beheer zijnde vereniging zoals die van u, om meer te horen over hun ervaring met ons kantoor.